–еклама:
ѕќѕ”Ћя–Ќџ≈ “≈ћџ:

  –аздел Ђ»нтересные фактыї      


Ђ„и готов≥ украњнц≥ в≥дмовитис¤ в≥д моб≥льних телефон≥в?ї
08.09.2010

ћабуть, н≥кого не здивуЇ, що б≥льш≥сть украњнц≥в не готова в≥дмовитис¤ в≥д такого надбанн¤ цив≥л≥зац≥њ, ¤к моб≥льний телефон. «г≥дно з телефонним опитуванн¤м, проведеним ≤нститутом √оршен≥на, б≥льш≥сть украњнц≥в (72,5%) за¤вили, що н≥коли не в≥дмовл¤тьс¤ в≥д моб≥льного зв`¤зку.

Ѕлизько третини опитаних (36,8%) могли б в≥дмовитис¤ в≥д користуванн¤ моб≥льним телефоном зокерма в тому раз≥, ¤кщо послуги зв`¤зку значно подорожчають. Ѕ≥льш ¤к чверть (27,2%) - ¤кщо стане доступн≥шим стац≥онарний телефон, а кожен шостий респондент (15,6%) готовий в≥дмовитис¤ в≥д моб≥льного телефону, ¤кщо обмежуватиметьс¤ його особистий прост≥р. „ерез шкоду дл¤ здоров`¤ готов≥ в≥дмовитис¤ в≥д користуванн¤ моб≥льним зв`¤зком 13,4% украњнц≥в, а 4,9% в≥дмовл¤тьс¤ в≥д моб≥льного телефону, т≥льки ¤кщо не буде необх≥дност≥ в його використанн≥. ¬ажко в≥дпов≥сти на це питанн¤ - 3,2% респондент≥в.

ѕереважн≥й б≥льшост≥ украњнц≥в (84,2%) необх≥дний моб≥льний телефон. « них б≥льш ¤к половина (57,8%) вважаЇ, що моб≥льний телефон њм Ђдуже потр≥бнийї, близько чверт≥ (26,4%) - Ђшвидше потр≥бнийї. Ќе в≥дчуваЇ необх≥дност≥ в на¤вност≥ моб≥льного телефону лише кожен дес¤тий респондент (11,6%). « них 8,1% в≥дпов≥ли, що телефон њм Ђшвидше не потр≥бнийї, 3,5% - Ђточно не потр≥бнийї. ¬ажко в≥дпов≥сти на дане запитанн¤ - 4,2% респондент≥в.

Ѕ≥льш≥сть украњнц≥в (77,1%) влаштовують ¤к≥сть моб≥льного зв`¤зку. « них в≥дпов≥дь Ђповн≥стю влаштовуЇї дали 48,4%, Ђшвидше влаштовуЇї - 28,7%. ѕротилежноњ точки зору дотримуЇтьс¤ кожен п`¤тий опитаний (19,0%). « них в≥дпов≥ли, що ¤к≥сть моб≥льного зв`¤зку њх Ђшвидше не влаштовуЇї, 13,4%, Ђповн≥стю не влаштовуЇї - 5,6%. ¬ажко в≥дпов≥сти на дане запитанн¤ 3,9% респондент≥в.

ѕереважна б≥льш≥сть украњнц≥в (89,1%) вважають головною причиною необх≥дност≥ моб≥льного телефону можлив≥сть зв`¤затис¤ з близькими й родичами у будь-¤кий момент. Ѕ≥льш ¤к половина опитаних (65,4%) в≥дпов≥ли, що моб≥льний телефон допомагаЇ њм у робот≥, а майже половина респондент≥в (48,7%) вважають, що в≥н необх≥дний на випадок екстремальних ситуац≥й. ≤нш≥ функц≥њ моб≥льного телефону Ц ≥нтернет, ≥гри, калькул¤тор, нав≥гац≥¤ Ц потр≥бн≥ 42,9% опитаних. ¬≥дпов≥дь Ђ≥ншеї на дане запитанн¤ дали 8,7% респондент≥в, важко з в≥дпов≥ддю - 5,4%.

***≤нститут √оршен≥на пров≥в телефонне опитуванн¤ на тему: Ђћоб≥льний зв`¤зок в ”крањн≥ї з 4 по 6 вересн¤ 2010 року. «агалом зг≥дно з випадковою виб≥ркою було опитано 1000 респондент≥в у в≥ц≥ в≥д 16 рок≥в у вс≥х обласних центрах ”крањни, м≥стах  иЇв≥ ≥ —евастопол≥.  вотами були рег≥он проживанн¤, стать ≥ в≥к респондент≥в. ѕохибка репрезентативност≥ досл≥дженн¤ не перевищуЇ +/-3,2%.
–еклама:
¬ разделе Ђ»нтересные фактыї
—татьи ∆урнала советов
¬се публикации